مصاحبه آرشیو خبر ها
مکس روان شناس است

مکس روان شناس است

دیروز قرارداد ماسیمیلیانو آلگری برای یک سال دیگر و تا 2018 تمدید شد و بپه ماروتا در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه، مربی موفق تیمش را ستود:

 

من گفته بودم که تمدید قرارداد یک امر تشریفاتی است و ما در آغاز رابطه مان را آلگری هستیم، او ما را به دو اسکودتوی پیاپی و جام های مهم دیگر رساند، پس طبیعی است که بخواهیم این رابطه را ادامه بدهیم. هیچ نیازی به جدایی نبود، پس پیمانمان را با کمال میل ادامه می دهیم. یوونتوس به عنوان یک باشگاه نه تنها قادر بوده که بازیکنان خوبی انتخاب کند، بلکه با دادن تیم به دست یک مربی کاردان ― آلگری ― ثبات نشان داده است، علی رغم تمام تردیدهایی که دو سال پیش وجود داشت.

 

بپه ادامه داد:

 

باشگاه برای انتخاب یک مربی فوق العاده و نیز حمایت از او در قبال نیازهای حرفه ای اش شایسته ی تقدیر است. آلگری با توجه به بازیکنانی که در دسترسش دارد بهترین نتایج را گرفته، همچنین به بازیکنان کمک کرد که متوجه توانایی هایشان شوند، به خصوص در اروپا که در طول دو فصل گذشته نتایج فوق العاده ای گرفتیم. بیشتر از اینکه عصری جدید باشد، این همکاری ادامه ی راه گذشته است. یوونتوس ویترین افتخارات پرباری دارد و در هر تورنومنتی باید تلاش کنیم که به بهترین نتایج برسیم که این به معناست که قهرمان شویم.

 

آلگری گفته است که هدف بعدی آنها باید قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد و ماروتا هم تا حدودی موافق است: ‌

 

اولین هدف ما قهرمانی دوباره در ایتالیاست، چرا که شش قهرمانی پیاپی مطلقا برای اولین بار در تاریخ ایتالیا اتفاق می افتد، چیزی است که هیچ باشگاهی تا به حال به دست نیاورده است. هدف ما کسب حداکثر نتیجه در لیگ قهرمانان است. می دانیم که جنگیدن با بزرگترین باشگاه ها دشوار است، اما باید قدرت لازم برای اینکار را پیدا کنیم.

 

ماروتا در پایان گفت:

 

یک مربی مدرن صرفا به بازیکنان در مورد فوتبال و تحمیل رویکردهای تاکتیکی صحبت نمی کند، بلکه یک روانشناس است که گروه را هدایت میکند و به بازیکنان انگیزه می دهد. از این لحاظ بخش زیادی از موفقیتمان را مدیون مربی هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: